недеља, 2. октобар 2016.

Raskid ugovora sa Mtel i Blicnet

Obavezali ste se na 2 godine. Međutim, ne znate da su se Mtel i Blicnet, isto tako, obavezali da vam daju šansu da raskinete ugovor ako oni promijene cijenu usluge i druge uslove na vašu štetu. 
Priča počinje sa Zakonom o obligacionim odnosima (ZOO) koji je propisao da predmet ugovora mora biti određen (fiksan). Zatim je Zakon o komunikacijama (ZK), koji je morao biti u skladu sa ZOO, propisao da svaka promjena sadržaja ugovora daje pravo ugovornoj strani da raskine ugovor sa operaterom. Dalje, Opšti uslovi poslovanja Mtel-a i Blicnet-a su, takođe, morali biti usklađeni sa prethodnim (ZOO, ZK), te su se tako obavezali da 30 dana prije izmjene cijena obavijeste korisnike o pravu na raskid ugovora. Dakle, pretplatnici imaju pravo raskinuti ugovor pri promijeni cijene usluge operatera koja je nepovoljna za korisnika. 
Naši operateri, u ugovorima koje nam nude, eksplicitno ističu da imaju pravo na promjenu cijene. Zamislite, da provajderi povećaju cijenu duplo, troduplo, a vi i dalje obavezani na 2 godine. Isti ugovor upućuje na primjenu Opštih uslova poslovanja, koji se nalaze na Web stranicama a nekada se i štampaju uz ugovor, ali, gotovo uvijek, ostaju nepoznati, čini nam se, zbog opšte kulture nečitanja. Pratite rad operatera i promijene cijena, jer će te tada moći raskinuti ugovor. Nadamo se da će nas i operateri, kao pravi prijatelji, uredno obavijestiti o promijenama cijena.

3 коментара:

  1. Bio sam toliko depresivan kad me ljubavnica ostavila zbog drugog tipa nakon što smo hodali pet godina, pokušao sam je moliti da mi se vrati, odbila je i rekla da više ne osjeća ništa prema meni. nakon sve ljubavi koju smo dijelili u prošlosti, nisam mogao zamisliti svoj život bez nje, jer je moja ljubav prema njoj bila neprocjenjiva za razmjenjivati ​​iz bilo kojeg razloga, jednog dana dok sam pregledavao internet vidio sam komentar kako on ima moć vratiti bivšeg ljubavnika i odlučila sam se pokušati uvjeriti kontaktirajući ga i odmah sam to učinila, odgovorio je i objasnila sam kroz što prolazi i rekao je da je drugi tip upotrijebio vudu čaroliju na njoj zbog čega me ostavila zbog njega usprkos mojoj brizi za nju i obećanju da će mi pomoći da vratim svog ljubavnika, a također će mi pomoći da ga začaram da mi više ne može uzvratiti udarac, za manje od tri dana jedan čovjek je upucan od strane nepoznatih muškaraca na Floridi iu roku od 48 sati moja je djevojka bila u mojoj kući čekajući da se vratim s posla, a kad sam se vratio, počela je moliti, govoreći da joj je žao što nikada nije znala što ju je snašlo. hvala dr. apata na pomoći. kontaktirajte DR APATA za pomoć odmah putem e-pošte: drapata4@gmail.com. Također možete razgovarati s njim na WhatsApp/Viberu putem +1(425) 477-2744. kontaktirajte DR APATA za pomoć odmah putem e-pošte: drapata4@gmail.com. Također možete razgovarati s njim na WhatsApp/Viberu putem +1(425) 477-2744. kontaktirajte DR APATA za pomoć odmah putem e-pošte: drapata4@gmail.com. Također možete razgovarati s njim na WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши
  2. Rastala sam se od muža prije tri godine. Između nas nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da pustim i zaboravim na brak i nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za drugu jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Apata uz pomoć svojih duhovnih moći ponovno ujedinio raskinuti brak. Stalno sam čitao toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao okončati razvode i vratiti nečije bivše voljene i moja je vjera bila obnovljena. Kontaktirala sam dr. Apatu odmah nakon nekoliko minuta, odgovorio mi je i dao mi upute što da radim, nakon što sam ispunila tražene uvjete dva dana nakon rituala, čarolija je promijenila moj život u blizini mog muža koji nije razgovarao sa mnom. Dva dana me zvao usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim tom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Apate je odlično funkcionirao i moj brak je jači nego prije i ništa nas više ne može rastaviti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Apatom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj raskinuti brak ako imate sličan problem u braku, želite da vas muž ili žena vole opet. , Imate nekoga koga volite i želite da on ili ona voli Vas zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolija Dr Apata je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp / viber sa njegovim brojem telefona: (+66 81 302 8552), kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na drapata4@gmail.com. Ne dopustite da vam itko oduzme vašeg supružnika.

    ОдговориИзбриши
  3. Sretna sam što sam vjerovala dr. Sunnyju da mi vrati bivšeg supruga nakon gotovo godinu dana razdvojenosti. Prije nego što sam upoznala dr. Sunnyja, pretražila sam mnoge web stranice tražeći načine da vratim svog bivšeg muža nakon što se htio razvesti od mene bez ikakvog razloga. Bila sam shrvana, ali dr. Sunny mi je dao nadu i sigurnost da će mi se vratiti. Nakon što je napravio čaroliju pomirenja, moj muž je nazvao nakon dva dana i zamolio da se vrati kući meni i naše četvero djece. Sutradan je došao kući i bio sam vrlo sretan što sam ga ponovno sreo. Koristim ovaj izvor kako bih cijenio dr. Sunnyja za ono što je učinio za mene i također kako bih pomogao mnogim drugim ljudima. Ostavljam njegov kontakt da mu se možete obratiti ako imate sličnih problema. Whatsapp +2348082943805 ili e-mail: drsunnydsolution1@gmail.com)

    ОдговориИзбриши